Forum

Whitelist ansøgning...

[Solved] Whitelist ansøgning GG_Jacob1  

RSS

GG_Jacob09
(@gg_jacob09)
New Member
14. June, 2020 20:05  

•Dit steam navn:

lindgaardjacob26 hellcase.com

•Dit ingame id (Det der står når du prøver at joine):

30272

•Dit discord navn + tag (navn#0000)L_ER_SEJ#6225

•Dit rigtige navn (kun fornavn):

Jacob

•Din alder:

15

•Hvorfor vil du gerne spille på NexusRP?

Jeg syntes det lyder som en meget god server, har også set nogle youtubere spille på den, så må formode den er meget god (ps det ved jeg den er) Jeg syntes ikke jeg har kunne finde andre gode servere, hvor man ikke bliver skudt uden grund. Jeg håber derfor jeg må få den ære at spille inde på NexusRP.

•Hvor lang tid har du spillet RP?

122timer

•Har du læst og forstået reglerne der står på vores Discord?

Ja selvfølgelig

•Hvad er din karakter baggrund? Hans navn er Conrad dyrefang og elsker at være lovlydig. Han har aldrig skudt, kørt nogen over eller slået nogen i hovdet uden grund. Han har været i politiet inde på en anden server som han syntes begyndte at være lidt kedelig. Det er derfor han søger ind på NexusRP.

•Forklar begreberne: "RDM", "VDM", "Power-gaming" og "Meta-gaming"

RDM= Random death match. Fx hvis jeg nu går hen og slår en til døden.

VDM= Vehicle death match. Hvis nogen eller dig selv, køre nogen over uden grund.

Power-gaming= At du gør noget inde i spillet som er fysisk umuligt i virkeligheden. 

Meta-gaming= Hvis du får noget at vide uden for spillet og du så bruger det inde i spillet.

•Andet vi skal vide? Jeg søger ind på denne server fordi jeg håber, at Conrad kan få lov til at opleve noget som han ikke kunne inde på en anden server, som han sikkert også kommer til. Jeg håber Conrad kan få lov til at opleve noget seriøst RP.

Martin J.
(@angrybc)
Illustrious Member Admin
18. June, 2020 12:33  

Hej.

Din ansøgning er accepteret, henvend dig i support for at få dit whitelist rank på discord og ingame

/Martin J.

Share:

Please Login or Register