Forum

[Solved] Whitelist ansøgning  

RSS

R33pus_btw
(@r33pus_btw)
New Member
17. June, 2020 15:26  

•Dit steam navn: R33Pus_BTW
•Dit ingame id (Det der står når du prøver at joine):  (31014)
•Dit discord navn + tag (navn#0000):  R33pus_btw#0716
•Dit rigtige navn (kun fornavn):Simon
•Din alder: 13 år
•Hvorfor vil du gerne spille på NexusRP?  jeg har ikke  spillet på en white listet server for og vil gerne prøve så jeg tænkte stort og ville starte på en god servere jeg har set mange videoer hvordan man spiller 

•Hvor lang tid har du spillet RP? snart en måned lidt on and off 
•Har du læst og forstået reglerne der står på vores Discord? jeps
•Hvad er din karakter baggrund? bent er en trat og gammel mand og er trat af ungdommen men han kan også lave ballade 
•Forklar begreberne: "RDM", "VDM", "Power-gaming" og "Meta-gaming": Meta-gaming er vi du snakker med en ven og du bliver slået ned må man ikke sige til sin ven at han skal kommer og slå ham ned,Power-gaming er vis man køre ind i en væg må man ikke bare køre videre for det er mega urealistisk,RDM er at man bare går over til en og slår ham ned uden en grund,VDM er at man ikke bare må køre en ned igen uden grund 
•Andet vi skal vide?: jeg glæder mig til at spiller vis jeg kommer ind og har bugt like 2 timer på at læse reglerne og lave denne ansøgning så jeg håber at jeg kommer ind og forstår vis jeg ikke gør. hej hej

Martin J.
(@angrybc)
Illustrious Member Admin
18. June, 2020 12:33  

Hej.

Din ansøgning er accepteret, henvend dig i support for at få dit whitelist rank på discord og ingame

/Martin J.

Share:

Please Login or Register