Forum

[Solved] Whitelist ansøgning  

RSS

MadsHC
(@madshc)
New Member
14. June, 2020 00:41  

•Dit steam navn: BamseFar
•Dit ingame id (Det der står når du prøver at joine): 25203
•Dit discord navn + tag (BamseFar#0215)
•Dit rigtige navn (kun fornavn): Mads
•Din alder: 16

•Hvorfor vil du gerne spille på NexusRP? Jeg vil godt begynde at spille inde på nexus da der mangler mange gode servere på fivem som giver et godt rp system. De gange jeg har spillet inde på andre servere har jeg ikke rigtigt fået godt rp ud af det da jeg enten bliver vdm'et/rdm'et etc.. Jeg har også været politiinspektør inde på en god server som er lidt ved at dø ud. Nå alt kommer til alt vil jeg gerne spille på nexus da jeg ser det har noget godt rp potentiale samt en god støttende model.

•Hvor lang tid har du spillet RP? Jeg har spillet rp i 193 timer.

•Har du læst og forstået reglerne der står på vores Discord? Ja. Jeg har læst og forstået reglerne.

•Hvad er din karakter baggrund? Min karakter hedder Lauge Kristensen , og er 33 år gammel. Han er født i nordjylland og har en meget direkte mening om hvad han vil og ikke vil. Lauge er meget lovpligtig og har ikke gjort noget i hans liv der skulle have nogle præg på ulovlighed. Min karakter er meget kontrol og situations bevidst. Han ved hvad og hvordan han skal udføre den opgave han får lagt for sig. Han er en meget lovpligtig person da han en skønne dag gerne vil søge ind i politiet da det er hans drøm. Lauge er også kendt i andre byer da han har været politi-inspektør. Lauge er ikke en person der går meget op i penge men går mere op i hans arbejde. Om det skulle være hans tidligere virksomhed eller hans job som politi-inspektør.

•Forklar begreberne: "RDM", "VDM", "Power-gaming" og "Meta-gaming"

RDM: Betyder random death match. Det er hvis jeg nu går hen, og slår en i smasken uden nogen grund. 

VDM: Betyder Vehicle death match. Det er ligesom rdm bare hvis du køre nogen over uden nogen god grund. 

Powergaming: Hvis du fx. har kørt ind i en væg og din bil ryger, og du bare kører videre. Altså bryder virkelighedens Fysiske regler ingame.

Metagaming: Hvis du får info udenfor spillet, og bruger det til din fordel.

•Andet vi skal vide? Jeg søger ind på nexus for at søge ind hos politistyrken. Da min karakter Lauge er, og har været politi-inspektør. Lauge er en god leder samt en god taler. Han er god til at få kontrol over en situation. Det er megt vigtigt for alle betjente at være dominerende når du holder en til siden eller anholder en. Hvis du tvivler det mindste kommer vedkommende du ville anholde/holde ind til siden, vil du miste kontrol samt begynde at tvivle en del. Det er det jeg/Lauge er god til. 

This topic was modified 1 month ago 2 times by MadsHC

Martin J.
(@angrybc)
Illustrious Member Admin
14. June, 2020 11:06  

Hej.

Din ansøgning er accepteret, henvend dig i support for at få dit whitelist rank på discord og ingame

/Martin J.

Share:

Please Login or Register