Forum

Whitelist ansøgning  

RSS

Lsaver
(@lsaver)
New Member
5. July, 2020 19:40  

•Dit steam navn: Lsaver
•Dit ingame id (Det der står når du prøver at joine): 26298
•Dit discord navn + tag (Lsaver#9137)
•Dit rigtige navn (kun fornavn): Lukas
•Din alder: 15
•Hvorfor vil du gerne spille på NexusRP? Fordi en af mine veninder BTW Malene siger jeg skal. og fordi jeg synes serveren ser god ud og har lyst til at RP inde på serveren.
•Hvor lang tid har du spillet RP? Har ca 690 timer 135 Timer de sidste 2uger
•Har du læst og forstået reglerne der står på vores Discord? Ja
•Hvad er din karakter baggrund?

Peter Ulrik blev født i Norge af Signe Ulrik som er svensker og sin far John som er norman. Peter havde overall et helt normalt liv og nogen forælder med normale jobs. Han klaret folkeskolen og efter det begyndte han i militæret hvor han var i 3 år og hvor han lærte og skude og samarbejde men efter det begyndte han lave nogen ting som han ikke skulle og begyndte og være sammen med nogen mennesker som vil ha dårlig indflydelse på ham og så begyndte han at sælge stoffer og lidt af det hele men en dag. Fandt hans mor udad han solgte stoffer da hun en dag skulle kigge han værelse igennem og efter en lang snak med hans mor og far. blev han smidt ud efter det sagde han til sine venner han var done med at være her i Norge så han tog de penge han havde fra stoffer og købte en engangs billet til Los santos da han var landet i Los santos var han helt alene uden nogen venner og gik round helt alene og natten da der pludselig kom en der hed Jessica Williams og så starter RPET 

•Forklar begreberne: "RDM", "VDM", "Power-gaming" og "Meta-gaming" 

RDM/Random Death Match er når man gør skade uden noget grundlag (Kortsagt)

VDM/Vehicle Deatch Match når man bruger fx en bil til at skade andre udengrund (Kortsagt)

Power-gaming er fx når man køre i bjergne i en superbil med 300 km/h (Kortsagt)

Meta-Gaming er når man bruger infomation uden for spillet som man bruger inde i spillet fx en streamer ligger død så må du ikke bare køre over til ham og hjælpe ham. 

•Andet vi skal vide? Jeg er Ordblind.

Share:

Please Login or Register