Forum

--Unban Ansøgning a...

--Unban Ansøgning af Magnetisk--  

RSS

MAGNETISK
(@magnetisk)
New Member
13. August, 2020 19:42  

Du skal svare på de her punkter i din ansøgning:

• Dit steam navn: Frederik
  • Dit ingame id: 24059
  • Dit discord navn: 🔥Magnetisk🔥#3117
  • Hvorfor er du banned:

1. [advarsel 1] ''RDM'' Jeg var lige kommet ind på serveren et par dage tidligere, og lige har været henne at købe en telefon helt alene da en admin tp'er lige hen til mig og siger at jeg lige havde RDM'et noget som jeg legit ikke havde, jeg har aldrig ville RDM'e, men der fik jeg en advarsel af noget jeg legit ikke har gjort og aldrig har villet gøre!

2. [advarsel 2] Powergaming Jeg kørte på motorvejen og så crashede jeg ind i en anden bil. Men vores bil gik jo i stykker, så jeg ikke kunne bruge den, men jeg valgte at køre videre, som selvfølgelig ikke er acceptabelt, og jeg må indrømme jeg ikke tænkte over det da jeg var helt ny i spillet. Og siden da har jeg ikke gjord noget lignende overhovedet!

3. [advarsel 3] ''Powergaming'' Jeg kom kørene ind på en lukket parkeringsplads hvor der var et bandemedlem der så køre hen og holder havlt foran udkørelsen da det går op for mig at han prøver at blokere min udgang, så jeg ventede til at han steg ud af hans bil hvor jeg så begyndte at køre langsomt mod han bil som i øvrigt havde en meget flad spids/forende så jeg tænkte at jeg godt kunne køre lidt skråt op ad hans bils forende og så derefter ud men min bil den tipper en lille smule så den ca. er 65 grader på siden, og så derefter af ingen ting tipper den tilbage ned på jorden, og så køre jeg videre. Og det skulle så være Powergaming ifølge af Admin'en

• Hvem banned dig? Det kan jeg desværre ikke huske da det er så lang tid siden.
  • Hvorfor vil du unbannes? Jeg føler lidt den første og den sidste advarsel ikke var min mening eller skyld! Og jeg er meget ked af at jeg powergamede den gang!

Håber i vil læse og svare på min ansøgning!

Frederik

Share:

Please Login or Register