Forum

Supporter Ansøgning  

RSS

louiecomputer
(@louiecomputer)
New Member
16. July, 2020 19:50  

•Dit steam navn: Navnet er .....

•Dit ingame id: 22135

•Dit discord navn + tag (navn#0000) Louiecomputer#8806

•Dit rigtige navn (kun fornavn):Louie

•Din alder: 10 år, men på trods af min alder er jeg meget moden.

•Hvor lang tid har du spillet RP? 541 timer

•Hvor lang tid har du spillet på NexusRP? ca. 4 måneder

•Hvorfor vil du være supporter? Jeg vil gerne være supporter fordi jeg vil gerne hjælpe folk
og være en del af dette fantastiske staff-team og hjælpe serveren med at blive til et bedre sted.
Og så vil jeg hjælpe alle så godt som jeg kan og svare på spørgsmål, hvis der er nogen af dem.
Jeg vil også gerne lære og dygtiggøre mig i at være staff. Jeg har tænkt over det længe, og det er noget, som jeg er parat til at bruge meget tid på. Jeg har også set at der har været mangel på staff i en længere periode, og jeg kan bidrage til at hjælpe Nexus.
Jeg vil selvfølgelig tage mit job som staff alvorligt og ikke bare lalle rundt og lave ingenting.
Og så vil jeg sørge for, at alle får en god oplevelse, når de er inde på Nexus. Det er vigtigt for mig.

•Hvorfor skal vi vælge dig? I skal vælge mig, da jeg er en ung, frisk, sund og rask gut, der altid er klar til at hjælpe andre. Jeg vil gøre mit bedste for at være aktiv og hjælpe folk
og så vil jeg være fair i admin-cases og lade folk tale ud. Jeg er upartisk og løser alle admin-cases på en retfærdig måde. Jeg vil tage mig tid og gøre mig umage for at tage admin-cases.

•Andet vi skal vide? Ikke rigtigt ud over at jeg desværre ikke har haft muligheden for at prøve at være staff, da de fleste gode servere ikke lukker 10 årige ind som staff. Så jeg skal nok lige sættes ind i systemet, hvis jeg kommer ind. Men jeg er hurtig til at lære, og jeg er efterhånden en rutineret RP-spiller.

Share:

Please Login or Register