Forum

Supporter Ansøgning  

RSS

Lund
 Lund
(@lund)
New Member
13. February, 2020 15:59  

Dit steam: navn:EllahDK 123321SES

• Dit ingame id: 17697

• Dit discord navn + tag (navn#0000): Lund#3321

• Dit rigtige navn (kun fornavn): Frederik

• Din alder: 15

• Hvor lang tid har du spillet RP? Begyndte efter Juleferien, og har 224 timer i fivem. Men har en bror der har været Staff og Whitelist modtager på Civilians network og whitelisted på NoLife. så han har hjulpet mig i gang, men han hjælper mig ikke mere fordi jeg godt selv kan reglerne nu.

• Hvor lang tid har du spillet på NexusRP? Ikke i så lang tid, men er allerede blevet rdm´et nogle gange, og derfor vil jeg ikke havde at det sker for andre spillere. Og derfor vil jeg hjælpe dem med at få en god oplevelse og stoppe folk der gør det.

• Hvorfor vil du være supporter? Jeg vil gerne være supporter fordi jeg godt kan lide at spille på serveren, og vil gerne hjælpe alle spillerne med at få en god oplevelse, så de ikke tror det er en lorte server hvor folk bare vdmer alle bare fordi den er un-whitelisted. Og jeg vil være med til at bevise at en un-whitelisted server faktisk kan være bedre end en der er whitelisted server. Vil gerne være med i et staff team som tager det seriøst og ikke tillader Fail Rp og alle de ting. Jeg vil være med til at vise folk at det ikke er en server hvor folk joiner for troll, jeg vil vise at vi er et staff team der har styr på det. Har været Admin og staff på andre servere, hvor jeg hjalp alle dem der gik i support og dem der skulle have hjælp i chatten, ingame.
  • Hvorfor skal vi vælge dig? Jeg syntes i skal vælge mig på grund af at jeg er åben, og altid klar til at tage en times Admin case uden at blive pisse træt. Skal lige siges jeg har prøvet en times admin case før så ved at man skal holde hovedet koldt hele tiden. Jeg er god til at berolige folk hvis de har mistet deres ting pga en der har vdmet eller en bug. Jeg er altid glad når folk er i afventer support på discorden og altid klar til at hjælpe alle.

På et tidspunkt var der en der slog en i safe zone imens jeg var i noclip, så jeg gik ud af noclip og fortalte ham på en sød måde, at han ikke skulle slå i en safe zone, han sagde så undskyld det vidste jeg ik, og så sagde jeg at det var fint men han skulle huske det til næste gang, så er altid klar til at hjælpe.

• Andet vi skal vide? Ja, i skal vide at jeg ved reglerne, og hvis jeg lige glemmer en, så tjekker jeg reglerne for at være sikker. jeg ved også hvad VDM, Metagaming, FearRP, HævnRp, VDM, NLR, FailRp, GhostFarming, powergaming og Cop-baiting er.

I kan godt snakke med mig og spørge mig om de ting, det er jeg klar på.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og jeg kommer ikke på hver onsdag fra kl 15:30-17:00 hvis i vil vide hvorfor så bare skriv en pb. Men ellers er jeg på alle andre dage i ca 5 timer dagligt :). Men i weekenden er jeg på i 8 timer dagligt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Staff ansøgning

Til NexusRP

Share:

Please Login or Register