Forum

Staff Ansøgning - B...

[Solved] Staff Ansøgning - BlondieWanKinobe  

RSS

BlondieWanKinobe
(@blondiewankinobe)
New Member
4. June, 2020 22:31  

•Dit steam navn: Mester ム Jakob

•Dit ingame id: 30747 & 30848

•Dit discord navn + tag (navn#0000) Blonde#2351

•Dit rigtige navn (navn): Gustav

•Din alder: 15 år

•Hvor lang tid har du spillet RP? 154 timer på min ene steam på min anden konto 33 timer som giver 187 timer+

•Hvor lang tid har du spillet på NexusRP? Jeg begyndte for 6 måneder ca. i timer ville jeg nok tro 50 timer

•Hvorfor vil du være supporter? 

Fordi jeg har erfaringer inde for at være staff.

OdessaRP - Jeg har været hjælper inde på OdessaRP. Mit hovedsagelige arbejde var at tage support cases, og løse dem på en ordentlig måde. De har en stor “playerbase” så der var altid meget at lave. Derfor fik jeg en masse erfaring i mens jeg var staff der inde. Jeg var den eneste hjælper, og hjælpere står for supportsager og whitelist samtaler på discord. De ansatte mig fordi jeg var kvalificeret, moden og har styr på hvordan man skal opføre sig i en supportsag. Jeg var staff der inde i ca. 1-2 måneder. (Jeg sagde op)

GGPVP (Minecraft) - Jeg har spillet minecraft i omkring 16.000 timer, jeg var bygger/admin på en af Danmarks største servere, hvilket kræver at man kan holde hovedet godt, under præs.

•Hvorfor skal vi vælge dig?

Jeg har et par færdigheder som jeg ved i kan bruge på jeres staffhold.
Positiv - Jeg er altid positiv, selvom der er dage hvor jeg synes de var været dårlige. Jeg prøver altid at holde en god tone overfor andre, og generelt bare en positiv stemning.

Retfærdighed - Jeg er en rimelig fyr, jeg er altid i stand til at retfærdiggøre beslutninger. Hvis man ikke er retfærdig så kan ende med at komme i en situation hvor man beskytter sine venner - selv når de tager fejl. Jeg vil personligt selv mene at jeg ikke er i stand til at tage nogens side, i situationer som inkluderer venner.

Effektivitet - Jeg er effektiv. Det vil sige at jeg kan håndtere pressede situationer på en ordentlig, men god måde uden at spilde tid.

Hjælpe - Dette er det vigtigste punkt for at være staff, det er altid vigtigt så godt man kan med en god service. Hvis man ikke er åben overfor spørgsmål så vil de spørge andre om hjælp. Hvis det er nye spillere som gerne vil have whitelist så er det vigtigt at de får den support som de har brug for, ellers skifter de bare til en anden server.

Dette er hvad jeg kan tilbyde som staff, håber jeg får chancen for at bevise at jeg godt kan finde ud af det.

Hvor aktiv er du?
Jeg er på hver dag, i flere timer, især pga. det her corona. Der vil nok komme på et tidspunkt hvor jeg ikke er lige så meget på fordi jeg skal til at flytte hus og i de næste 3 måned (Sommer halvåret) kommer jeg til at leve uden, internet pga. det er et meget gammelt hus som jeg skal bo i. Vi flytter om omkring 2 uger.

•Andet vi skal vide?
Ja jeg har ADHD, men det er ikke noget i vil komme til at, kunne mærke. Jeg har haft det siden 3 klasse, nu går jeg i 8 klasse. Dette på virker mest min koncentration, og bliver ikke noget i skal tage højde for.  

Tak fordi i gad at læse min ansøgning.
Hilsen Gustav/Blonde

This topic was modified 1 month ago by BlondieWanKinobe

ReZ3
 ReZ3
(@roulade)
Active Member Admin
9. July, 2020 20:51  

Hej.

Din ansøgning er ACCEPTERET

Kontakt AngryBC#1643 på discord for mere information.

//ReZ3// - Nexus North

Share:

Please Login or Register