Forum

[Closed] staff-ansøgning  

RSS

Itssvart
(@itssvart)
New Member
9. February, 2020 10:29  

Dit steam navn: itssvart

•Dit ingame id: 5468

•Dit discord navn + tag (navn#0000): itssvart#8128

•Dit rigtge navn (kun fornavn): Alfred

•Din alder: 15

•Hvor lang tid har du spillet RP? I sådan ca. 2 år tid, fordi rp er et meget sjovt og du møder andre mennesker der inde.

•Hvor lang tid har du spillet på NexusRP? I ca. 3 måneders tid men er ved at virkelig spille det meget og kan være på rigtig meget! •Hvorfor vil du være supporter? Jeg vil gerne være supporter fordi jeg nyder at hjælpe andre mennesker og det er bare sjovt, hjælpe andre mennesker er da fedt. Det giver en god fornemmelse at gøre andre folk glade!, og elsker den fantastiske rp der er inde på NexusRP! der er så mage mennesker som tager det seriøst, men nogle gange er der mennesker der inde som ikke følger reglerne hvor man vil ønske at man kunne gøre noget ved det! det er også en af grundene til at jeg vil være supporter fordi at man kan stoppe sådan noget.

•Hvorfor skal vi vælge dig? I skal vælge mig fordi jeg er meget aktiv om dagen og om weekenderne, og tager cases dybt seriøse fordi det skal en supporter. Er også meget rolig som person og det er godt fordi så bliver casene bare lidt bedre og ikke bare grimme ord ved mindre der er brug for det. I skal også vælge mig fordi er god til rp og kan alle reglerne godt og det vil også sige af casene bliver bedre og mere seriøse. Har spillet rp i meget lang tid fordi jeg elsker det! og efter jeg er begyndt at spille meget på NexusRP. Og har også været staff på nogle rp servere hvilket er godt fordi så ved jeg hvad man skal gøre i cases og at de tikke hjælper at blive sur altid ved mindre de bare råber op så bliver man nød til det.

•Andet vi skal vide? igen jeg har spillet rp i meget lang men har bare ikke haft kunne spille det så meget fordi min gamle computer ikke var så god men nu har jeg en ny computer så det vil sige at jeg spiller næsten hele. Går heller ikke til nogle sport så det vil sige jeg kan være på hver dag i mange timer hvor jeg kan hjælpe folk! 

håber i vil tage godt imod min ansøgning, KH iTSSVART! Og så må i have en skide god dag!

mikkelbst
(@mikkelbst)
Illustrious Member Admin
14. February, 2020 15:52  

Din ansøgning er blevet Accepteret. Kontakt mig på NexusRp discord ( mikkelbst#2758 ) for at få dit rank

Share:

Please Login or Register