Forum

[Solved] Politi Ansøgning.  

RSS

Flamingo
(@flamingo)
New Member
25. June, 2020 10:49  

Krav:
• Du skal være mindst 15 år gammel

Du skal svare på de her punkter i din ansøgning:

•Dit steam navn: Mig Mor og Far
•Dit ingame id: 31041
•Dit discord navn + tag (navn#0000) Flamingo ❤🤜🤛💯#0354
•Dit rigtge navn (kun fornavn): Kasper
•Din alder: 16

•Hvor lang tid har du spillet RP? 2559 Timer

•Hvor lang tid har du spillet på NexusRP? Nogen timer vil jeg skyde på men kommer til at have mere online tid her de næste dage

•Hvorfor vil du være politi?: Jeg vil gerne være i politiet da jeg synes det er et mega underholdene job og et job som påvirker ens aralin en del i forhold til man ik ved hvad man skal ud. Jeg vil også gerne være i politiet da jeg gerne vil fremvise min erfaring og vise hvad jeg kan og hvordan man udføre politi jobbet. Jeg vil også gerne være i politiet da man som sagt også møder nye mennesker som kollegere og man lærer hinanden at kende. jeg vil også gerne være i politiet da jeg søgere 100% seriøst når man er på arbejde men som sagt er der nogengange plads til sjov men som sagt stædigt tage det seriøst.

•Hvorfor skal vi vælge dig?: Jeg synes i skal vælge mig da jeg selv mener jeg har nogen erfaringer som jeg gerne vil fremvise og gerne vil dele min erfaringer ud til andre som måske har nogen andre erfaringer inde fra politiet så man kan lærer af hinanden. Jeg synes også i skal vælge mig da jeg som sagt tager mit job 100% seriøst men som sagt kan der også komme lidt hygge og sjov nogengange men stædigt arbejde seriøst imens man er på opkald eller ligende.

•Har du erfaring? (Hvis Ja, skriv hvorfra): Ja har da mange erfaringer har bland andet fra (DanishRP |DitCommunity og lidt andre.)
•Hvor meget kan du være online om ugen?: Selv mene længe nok til at begrænse online tiden.
•Andet vi skal vide? Ik rigtigt

This topic was modified 3 weeks ago 2 times by Flamingo

T0bias
(@t0bias)
Trusted Member Registered
25. June, 2020 20:10  

Godkendt

Tillykke med din nye Placering som POLITI-ELEV - Mød mig på Discorden :   https://discord.gg/MTpcpx   og så hop i afventer politi-ledelse. Så tager vi den derfra.

/Rigspolitichef - Deniz Topuz/

Share:

Please Login or Register