Forum

[Solved] saints  

RSS

legendeN
(@legenden)
Active Member
29. April, 2020 15:19  
  • Dit steam navn: legendeN
  • Dit ingame id: 21331
  • Dit discord navn + tag:legendeN#1331
  • Dit rigtige navn (kun fornavn): Frederik
  • Din alder: 17
  • Bande navn: The saints
  • Id'er på medlemmer (Max 10, min 4 inkl. leder): 21074, 21331, 21202, 23114
  • Bande beskrivelse: Vi er en gruppe af folk fra vidt forskellige bandemiljøer der flere gange er blevet smidt ud af bander for ting vi ikke har gjort. vi kommer helt fra bunden og vil nå toppen af hierarkiet, det vil vi opnå ved at overtage byen lidt efter lidt hvor vi starter med at overtage stof salget som for eksempel kokain. når vi sidder godt tilpas på toppen af kokain markedet vil vi opnå endnu mere respekt i gaderne end vi allerede har ved at eje kokain markedet. det vil ske ved at vi røver hver og en bank. til sidst vil vi være så højt siddende at ikke engang politiet vil turde røre os. vi vil få fra “rags to riches” som man siger eller the american dream. vi vil have stoffer damer og hurtige biler og bo i vinewood hills som konger. Navnet saints kommer fra at vi alle er meget troende på grund af vores hårde upbringing og vi mener at gud har hjulpet os på vejen til et bedre liv. vi vil feste hele natten holde ulovlige gaderæs rap battles og bare gøre som vi har lyst, for ingen skal røre en saint, med mindre man har et dødsønske;)
  • Bande Farve: lilla
  • Andet vi skal vide: Nej

Martin J.
(@angrybc)
Illustrious Member Admin
2. May, 2020 02:10  

Hej Frederik.

Jeg vil gerne have en samtale med jer alle i morgen (02-05-2020), så vi kan finde ud af hvilke ting jeg skal have lavet til jer.

/Martin J.

Share:

Please Login or Register