Forum

Advokat Ansøgning  

RSS

Tom Mikkelsen
(@tom-mikkelsen)
New Member
22. May, 2020 17:18  

KRAV TIL ANSØGNING
Du skal være mindst 15 år gammel

Du skal svare på de her punkter i din ansøgning:

•Dit ingame id: 1034
•Dit discord navn + tag (navn#0000)Pizzaboy#4695
•Dit rigtige navn (kun fornavn): Oliver Men bliver kaldt Punisher inde på serveren
•Din alder: 15 år
•Timer i RP: Har spillet i godt og vel 2 år ca med pauser, og har gta over rockstar games så ved ikke lige hvordan man tjekker sine timer.
•Dit CPR-Nummer: 192766
•Hvorfor vil du være advokat? Vil gerne være en del af den mega fede rp der kan blive lavet med en advokat til stede, hvor jeg som prioritet prøver at skaffe den bedst mulige aftale til min klient. Også vil jeg håbe på senere hen hvor jeg bliver en lidt større advokat at vi vil kunne holde nogle mega fede retssager. Det synes jeg personligt selv ville være noget fed rp så håber i vil tage mig ind så vi kan få noget fed rp. 
•Hvorfor skal vi vælge dig? I skal vælge mig fordi jeg er seriøs i mit arbejde og gør det der skal til for at min klient har det godt og får den bedst mulige aftale til vores fordel.  Jeg meget aktiv på serveren så det vil betyde jeg tit vil være til rådighed vis nogle har brug for en advokat og politiet ikke kan stille en til rådighed. Jeg har godt styr på min klients rettigheder som hvad han har ret til og hvad han ikke har ret til. Også har jeg faktisk bare lidt styr på jura som jeg har lagt mærke til at nogle af de advokater som er i byen ikke engang ved hvad en paragraf er.
•Andet vi skal vide? Mit gennemsnit på serveren ligger på omkring 8-10 timer om dagen så mener selv jeg ikke rigtig har et liv men det jo ikke noget problem fordi så jeg bare mere aktiv.

Men ellers må i sku have en forsat god dag og håber på i vil give mig en chance hos advokat huset.

Mvh Tom Mikkelsen

LyngFax
(@lyngfax)
Active Member
8. June, 2020 22:50  

ALLEREDE ADVOKAT:::::EVT. slet denne da jeg ikke kan svare 😉 

ReplyQuote
Preben Wuld
(@preben-wuld)
New Member
15. June, 2020 20:11  

Forstår ikke? LyngFax